ramin fallah
بهترین | بلاگ

بهترین

ساخت وبلاگ
چگونه مانتو انتخاب کنیم؟ - راهنمای کامل انتخاب مانتو با توجه به تیپ بدنی

 

چگونه مانتو انتخاب کنیم؟ - راهنمای کامل انتخاب مانتو با توجه به تیپ بدنی

یکی از لباس های ضروری برای خانم های ایرانی مانتوست . انتخاب و خرید هر چیزی که بر روی زیبایی و جذابیت خانم ها تاثیر مستقیم داشته باشد مطمئنا سخت است.
وجود تنوع زیاد مانتو (مانتو ساده، مانتو مجلسی، مانتو اسپرت دخترانه، مانتو اداری .ویژه خانم های شاغل، مانتو دانشجویی و …) که هر کدامشان در هزاران طرح و نقش، رنگ، جنس و قیمت مختلف وجود دارند. مطمئنا سختی این قصه را بیشتر میکند. ما سعی کرده ایم تمام (و یا حداقل اصلی ترین) نکاتی که لازم هست. برای خرید مانتو در نظر بگیرید را جمع آوری کنیم. مطمئنا تجربیات شما فراتر از این نوشته هاست. با بلیک همراه باشید.

ویژگی‌های مانتو مناسب

بدون شک جذابیت، ترکیب رنگ مناسب، نوع دوخت و البته یک پارچه مرغوب و هماهنگ با نوع کاربرد .از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک مدل مانتو است. ابتدا باید با اسم انواع پارچه‌های مانتویی آشنا شویم .سپس با شناخت در مورد هر کدام اطلاعات جامع کسب کنیم. دانستن خصوصیات هر کدام از پارچه‌ها می‌تواند در خرید پارچه به شما کمک ویژه‌ای کند.

هر خانمی در خرید مانتو مناسب ابتدا به رنگ مانتو توجه می‌کند. سپس طرح و مدل آن را ارزیابی می‌کند . پس از آن پارچه مانتویی را لمس می‌کند. اگر تمامی این سه مرحله به خوبی پیش رود و مورد پسندش باشد. سپس درخواست پرو دارد تا آن را در تن مشاهده کند. مانتوهایی که کاربری روزانه دارند و مکرر از آن‌ها استفاده می شود باید به معنای واقعی تن خور مناسبی داشته باشد. دارای جیب بوده و از دکمه‌ها (به طور مثال ۴ دکمه) یا زیپ خور مناسبی بهره برده باشند. دست و پاگیر نبوده و در پایان از لحاظ رنگ هم مناسب باشد با بتوان همه جا از آن استفاده کرد. همه این موارد باید در کنار زیبایی که به شما می‌دهد. بتواند با نزدیک شدن فصل گرما، لباس مناسبی هم برای بهار و تابستانتان باشد. البته ناگفته نماند که استفاده از کلاه درست در کنار مانتو می تواند استایل شما را به شدت جذاب تر کند.

جدای از اینکه انتخاب خود مانتو مهم است باید بدانید که می خواید در چه استایلی می خواهید از آن استفاده کنید که خود این قضیه نیاز به این دارد که استایل خود  را بشناسید.

مانتو مناسب افراد درشت اندام و چاق

از خرید مانتو‌های کوتاه و تنگ و مانتو‌هایی که دارای کمرهای کشی هستند خودداری کنید. مانتو شما باید کاملا متناسب با اندام شما باشد .نه خیلی تنگ نه خیلی گشاد، اگر سایز مناسب خود را پیدا نمی‌کنید شروع به دوخت مانتویی طبق سایز خود کنید. استفاده از نقش‌های راه راه افقی و شطرنجی در مدل مانتویتان سبب درشت‌تر نشان دادن شما خواهد شد. خرید مانتو‌هایی که دارای شکاف‌های جانبی هستند برای اندام شما مناسب‌تر است.همچنین شما را به هنگام حرکت کمتر اذیت خواهند کرد.

 

مانتو مناسب افراد با شکم بزرگ

از خرید مانتو‌هایی که از قسمت کمر تنگ هستند خودداری کنید .زیرا با پوشیدن این نوع مانتو شکم شما بزرگ‌تر از آنچه هست نشان داده خواهد شد. از مانتوهایی که یک طرف لباس بر روی طرف دیگر پیچیده می‌شود یا یک فرم راسته دارند استفاده کنید . سعی کنید مانتوهایی را انتخاب کنید که در قسمت کمر و میانی بدن جیب، پلیسه و چین نداشته باشند.

 

مانتو مناسب افراد با سینه کوچک

برخی از خانم‌ها دارای سینه‌های کوچکی هستند این افراد برای انتخاب مانتو باید به برخی نکات توجه کنند. زنان دارای سینه‌های کوچک که اندام گلابی شکلی دارند و نیمه پایین بدن آن‌ها از نیم‌تنه بالایی آن‌ها بزرگ‌تر و سنگین‌تر است باید برای ایجاد تعادل، مانتوهای طرح‌دار و رنگ روشن با شلوارهای تکرنگ و ساده بپوشند اما همانطور که قبلا هم در دنیای مد نمناک توضیح دادیم اگر مانتو طرح‌دار انتخاب نمودید هرگز طرح‌های خیلی بزرگ را انتخاب نکنید و مانتو‌هایی که طرح‌های متوسطی دارند را انتخاب کنید. این افراد باید مانتوهایی انتخاب کنند که در قسمت سینه خود تزئینات دارند زیرا وجود تزئینات در ناحیه سینه موجب می‌شود سینه‌ها بزرگ‌تر به نظر برسند.

 

این افراد برای بزرگ‌تر نشان دادن سینه خود باید مدل‌هایی را انتخاب کنند که درست زیر سینه جمع می‌شود. این افراد برای بزرگ‌تر نشان دادن سینه خود باید پارچه‌های بافت دار یا براق را انتخاب نمایند. خانم‌های که سینه کوچک دارند برای بزرگ‌تر به نظر رسیدن سینه شان باید از مانتوهایی که در قسمت سینه دارای دگمه، تزئینات ، قلابدوزی و گلدوزی هستند، استفاده کنند.

 

مانتو مناسب افراد افراد قد بلند

خرید مانتویی که کاملا یک رنگ است قد شما را بلند‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهد پس هر‌گاه به دنبال این هستید که کوتاه‌تر و مناسب‌تر از قد‌تان نشان دهید باید تیپ‌تان یک‌دست نباشد و حداقل از دو رنگ در تیپ‌تان استفاده کنید و به این نکته توجه کنید که رنگ‌ها در کنار هم هارمونی زیبایی را ایجاد کنند. مانتوهای خیلی کوتاه نیز قد بلند شما را بیشتر نمایان خواهند کرد بهتر است از مانتوهایی استفاده کنید که انحنای بدنتان را بیشتر نمایان کند مثل مانتو‌های کمردار.

 

مانتو مناسب افراد ریز اندام و قد کوتاه

خانم‌های که قد کوتاهی دارند باید مانتوهایی را انتخاب نمایند که قدشان را بلندتر از آنچه هستند نشان دهد . این خانم ها باید در انتخاب مانتو دقت کنند و برخی نکات  را مد نظر بگیرند. خانم‌های ریز جثه و قد کوتاه بهتر است از مانتوهایی که راه‌های عمودی باریکی استفاده کنند زیرا وجود خطوط عمودی آنها را بلندتر نشان می‌دهد. خانم‌های قد کوتاه نباید مانتوهای خیلی بلند انتخاب کنند زیرا موجب می‌شود که کوتاه‌تر دیده شوند ، مانتوهای که قد آن‌ها تا روی زانو هست برای این خانم‌ها مناسب‌تر است و قد آن‌ها را بلند‌تر نشان می‌دهد.

 

خانم‌های قد کوتاه نباید مانتوهای گشاد و کلوش انتخاب کنند زیرا آن‌ها را چاق و کوتاه‌تر نشان می‌دهد. این افراد بهتر است مانتوهای چروک نیز نپوشند. خانم‌های قد کوتاه بهتر است مانتو‌های ساده‌ای که تنگ و قالب تن هستند، انتخاب کنند و اگر سایز آستین و شانه مانتو بزرگ است به خیاط برای درست کردن آن بسپارند.

 

مانتو مناسب افراد با سینه بزرگ

برخی خانم‌ها سینه بزرگی دارند و دنبال مانتوهایی هستند که سینه آن‌ها را کوچک نشان دهد، این گونه مانتو‌ها ویژگی های را دارا هستند که در ادامه برای شما بازگو می‌کنیم. اینگونه خانم‌ها بهتر است، مانتوهایی با بالاتنه گشاد بپوشند تا سینه‌هایشان کوچک‌تر به نظر برسد و از پوشیدن مانتوهای تنگ که اطراف سینه کشیده می‌شود خودداری کنند. خانم‌هایی که سینه بزرگی دارند بهتر است مانتوهایی که در دو طرف دکمه دارند، نپوشند چرا که سبب بزرگ‌تر به نظر رسیدن سینه‌ها می‌شود.

 

برای اینکه توجه‌ها از سمت سینه‌های شما دور شود از لوازم جانبی ، روسری‌های رنگی زیبا ، کفش‌های زیبا استفاده کنید. مانتوهایی که بر روی سینه‌شان جیب دارند باعث جلب توجه به سینه‌های شما می‌شود پس این نوع مانتو‌ها را انتخاب نکنید. مانتوهای پلیسه‌دار و چین‌دار که سبب می‌شوند توجه از سینه‌های شما دور شود ، انتخاب کنید.

 

بهترین ...
ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

نویسنده : حسین بازدید : 1567 تاريخ : جمعه 29 اسفند 1399 ساعت: 20:51

مجموعه پالنده صاف

مجموعه پالنده صاف (سهامی خاص) در سال 1377 به عنوان اولین تولید کننده کربن فعال و آنتراسیت در ایران فعالیت خود را در استان سمنان آغاز نمود.
این مجموعه با استفاده از یک گروه متخصص محصولات گرانولی فیلترها شامل آنتراسیت ، کربن  فعال ، سیلیس ، گارنت ، پامیس و ... را طبق آخرین  استاندارد  AWWA/B100  و AWWA/B604  به خطوط تولید خود اضافه کرد.

از افتخارات این مجموعه تامین مواد گرانولی فیلتراسیون های مورد نیاز درتصفیه خانه ها ، آب شیرین کن ها ، نیروگاه ها و پالایشگاه های سرتاسر ایران و خاور میانه می باشد.
در راستای توسعه علم ودانش  مدیران ارشد این مجموعه تصمیم به تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی پالنده صاف (با مجوز وزرات علوم ، تحقیقات و فناوری ) در شهر سمنان گرفته و در سال 1387 شروع به پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی وکارشناسی نموده اند و در رشته های متنوعی هم اکنون فعال می باشد.
امید است این مجموعه بتواند گامی نو در جهت توسعه صنعت تصفیه و پالایش بردارد.جهت خرید آنتراسیت ، سیلیس ، کربن فعال ، گراول و ... می توانید در قسمت شماره های تماس با
 دفتر و قسمت فروش مجموعه تماس حاصل نمایید .فروش آنتراسیت ، سیلیس ، کربن فعال ، گراول و کلیه محصولات گرانولی و رزین های مورد نیاز در صنعت آب و آنتی اسکالانت های اروپایی و آسیایی در سبد فروش این شرکت می باشد.

شرکت پالنده صاف علاوه بر تولید آنتراسیت و کربن فعال پودری و کربن فعال گرانولی باکیفیت منطبق بر استانداردهای جهانی، مفتخر است در راستای اصلاح و بازسازی تصفیه خانه های آب موجود و بهبود کیفیت و کمیت آب تولیدی تصفیه خانه ها و افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب، درارائه خدمات مهندسی مشاوره،طرح و اجرای فیلتر های دولایه و سیستمهای استفاده از پودر کربن فعال پودری و گرانولی اعلام آمادگی نماید.

 
بهترین ...
ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

نویسنده : حسین بازدید : 376 تاريخ : يکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت: 20:35

پروسه طبیعی

همه محصولات بهداشتی در این وبسایت و نماینده های رسمی فروش توسط پروسه های طبیعی ساخته شدند

https://aidanaturals.ir/

بهترین ...
ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

نویسنده : حسین بازدید : 354 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 1:44

worldnewseyes

The Mexican counterculture beats at a different pace. Exactly 76 beats per minute, the tempo to which the cumbia lowered responds, a musical style typical of the Mexican town of Monterrey derived from the traditional cumbia heard in Colombia. A place where young people survive abandoned by society. Laborers abandoned in the middle of a war against drug trafficking that Felipe Calderón started and that devastated the local youth. For them, getting together and dancing cumbia rebajada is an act of rebellion.

https://worldnewseyes.com/

بهترین ...
ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

نویسنده : حسین بازدید : 312 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت: 5:12

Ten Good News About Coronavirus (One Year Later)

Twelve months ago the good news about the pandemic was scarce. Today, although there is still a long way to go, the light is already visible at the end of the tunnel.
A year ago I wrote an article titled Ten Good News About Coronavirus. The goal was to show that science, knowledge and cooperation are essential to fight the pandemic. We do not know what will happen in the coming months and the new genetic variants are cause for uncertainty, but a year later the message is the same: advances in science encourage us to be optimistic and to see the glass half full.

    بهترین ...
    ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

    نویسنده : حسین بازدید : 320 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت: 4:50

    graphiconlinenews

    In case someone hasn’t found out yet, eating fruits and vegetables is important for health. It used to be said in Spain that you had to eat 5 pieces of these foods a day. Now, according to Harvard University, these vegetables should occupy 50% of all the meals we eat a day. In addition, they are not all worth: we must leave potatoes out of thisequation.

    https://graphiconlinenews.com/

    بهترین ...
    ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

    نویسنده : حسین بازدید : 302 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت: 4:36

    photography

    The MontPhoto photography contest (www.montphoto.com) is one of the most important in the world dedicated to nature. Like so many other things this year, its twenty-fourth edition has been marked by the covid-19 pandemic and has had to be held online. However, this has not prevented the organizers from receiving more than 14,000 snapshots from 68 countries.

    https://forumgunsofglory.com/

    بهترین ...
    ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

    نویسنده : حسین بازدید : 295 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت: 4:26

    thenewsnexus

    Did you know that Himalayan hemp is one of the most sustainable, resistant and lightweight fibers that exist? You don’t need herbicides or pesticides, just soil and water. Hemp fabrics are dyed with natural dyes and are the raw material for making high-quality, sustainable fashion pieces.

     

    https://thenewsnexus.com/

    بهترین ...
    ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

    نویسنده : حسین بازدید : 302 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت: 5:16

    fashiontalemagazine

    The Vermont teacher who created the gloves that went viral when wo by Beie Sanders announced Saturday that she has found a manufacturer to respond to the huge demand arising from the social media success of the photo of the US senator gloved in her creations.

     

    https://www.fashiontalemagazine.com/

    بهترین ...
    ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

    نویسنده : حسین بازدید : 277 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت: 4:38

    privatejetsmagazine

    The European Union (EU) is analyzing several options to be able to travel without restrictions this summer. A certificate of immunity to covid-19 or a rapid test are some of the options that are on the table, as explained by the European Commissioner Thierry Breton.

    بهترین ...
    ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

    نویسنده : حسین بازدید : 286 تاريخ : شنبه 9 اسفند 1399 ساعت: 6:49

    dunndirectstudio

    Italy and European countries could do more to fight the coronavirus. This is stated by Walter Ricciardi (Naples, 1959) a reference virologist for the Italian Govement and advisor to the country’s Minister ofHealth, Roberto Speranza, in relation to Covid-19.

    https://dunndirectstudio.com/

    بهترین ...
    ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

    نویسنده : حسین بازدید : 307 تاريخ : شنبه 9 اسفند 1399 ساعت: 3:05

    خرید فالوور

    اگرچه ممکن است در ابتدای کار راهبردهای ارگانیک مقرون به صرفه به نظر برسند ، اما وقت گیر هستند و همچنین به آزمایش و خطای زیادی نیاز دارند و باید دائما در مورد تغییرات الگوریتم های اینستاگرام اطلاعات خود را بیشتر کنید.

    https://gfollower.com/

    بهترین ...
    ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

    نویسنده : حسین بازدید : 312 تاريخ : جمعه 8 اسفند 1399 ساعت: 19:03

    maidwebs

    Artificial intelligence (AI) applications not only make the operation of your website clear and intuitive, but they also allow the online experience to be more complete and personalized. If you want to generate more sales on your website, discover how AI, together with the use of other tools such as smart chatbots,positively influences web design.

    https://maidwebs.com/

     

    بهترین ...
    ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

    نویسنده : حسین بازدید : 315 تاريخ : جمعه 8 اسفند 1399 ساعت: 6:36

    فالوور واقعی اینستاگرام را با اعتماد و ایمن خریداری کنید

    با اطمینان فالوورهای واقعی و با کیفیت اینستاگرام را خریداری کنید و شاهد گسترش بی نظیر کسب و کار خود باشید.

    طبق تحقیقات ، اعتماد مشتری با دیدن سایر افراد که شما را دنبال می کنند دو برابر می شود. این فالوورها می توانند برای پروفایل اینستاگرام شما ارزش زیادی کسب کنند.

    http://iransocial.co

     

    بهترین ...
    ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

    نویسنده : حسین بازدید : 393 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 10:51

    لباس فرم اداری

    طی 7 سال فعالیت مستمر در زمینه طراحی و تولید لباس فرم اداری ، لباس هواپیمایی ، لباس اداری ، مانتو اداری، لباس کار و یونیفرم با استفاده از کادری مجرب و توانمند در بخش خدمات به مشتریان توانسته به جهت نوع سرویس دهی از مشاوره-طراحی-سایزگیری- برشکاری و دوخت به استاندارد های مطلوبی در راستای مانتو یونیفرم رسیده و رضایت و آرامش خاطر را برای مشتریان لباس فرم اداری به ارمغان بیاورد.این شرکت در طی این دوره توانسته با بسیاری از شرکت های خصوصی و دولتی، سازمان ها، آژانس ها، خطوط هوایی و زمینی ودریایی-بانک و بیمه ها به صورت مستقیم هرساله همکاری نماید

    https://securityform.ir/

    بهترین ...
    ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

    نویسنده : حسین بازدید : 327 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 4:32

    پرچم چیست ؟

    پرچم تکه ایی پارچه با طرح و رنگ های خاص می باشد (اغلب اوقات مستطیل شکل یا چهار ضلعی) . از پرچم به عنوان نماد ، وسیله سیگنالینگ یا تزئین و درگیر کاربردها استفاده می شود. در دنیای پرچم می توانید اقدام به خرید پرچم با بهترین کیفیت ممکن کنید. دنیای پرچم ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به پرچم می باشد که باعث می شود با خیالی آسوده اقدام به خرید پرچم کنید.

     

    https://donyayeparcham.com/

     

     

    بهترین ...
    ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

    نویسنده : حسین بازدید : 359 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 3:36